بازی مکس پین 3

امروز یه سری به آرشیو سی دی های گذشته ام انداختم… بازی مکس پین… هیچ وقت یادم نمیره… حتی هنوز اون مغازه ای که نزدیک به ده سال پیش، انتهای پاساژ لباف این بازی رو ازش خریدم… :yes3: چه دورانی بود باغ اربابی!…  :-)

مکس پین ۳: من و این همه خوشبختی محاله!

و حالا با کمی بدقولی که Rockstar کرد بالاخره نسخه سوم این بازی بعد از 9 سال توی ماه می (آخرای اردیبهشت91) قراره که منتشر بشه… :yajuyo:  بی صبرانه منتظریم…  :gamer:

 

 پیش نمایش و عکس هایی که از محیط بازی مکس پین 3 تو اینترنت منتشر شده خیلی امیدوار کننده ست که شاهد یه بازی خوب دیگه از این سری دوست داشتنی باشیم…

داستان سری بازی های مکس پین از ویکی پدیا فارسی:

  •  Max Payne  انقلابی در بازی های کامپیوتری سال 2001   :greeting:
Max Payne 1

این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام “V” به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ “V” نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسما متوقف شده‌است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است. در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند و….

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 

  • Max Payne 2  بعد از دو سال یک دنباله ابرومندانه   :heart:
Max Payne 2

در نسخهٔ دوم بازی مکس پین، او در حین انجام ماموریتش با یکی از افرادی که در جستجوهایش در پی نیکل هورن، به او برخورده بود و گمان می‌کرد او کشته شده‌است، روبرو می‌شود. مکس در جریان ماجراهای بیشتر، عاشق این زن؛ یعنی، «مونا» می‌شود و تا جایی پیش می‌رود که برای نجات جان او، همکار خود را که به او دربارهٔ ارتباطش با جنایتکاران مشکوک شده بود، می‌کشد و….

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 

  • Max Payne 3  و حالا این مکس پیر، ریشو کچل مشروب خوار!  :biggrin:
Max Payne 3

داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند.زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند.  :scratch:


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: